17 Haziran 2013 Pazartesi

MEB'DE ÇOK SICAK GELİŞMELER OLUYOR!


İnsan Kaynakları Genel Müdürü Hikmet Çolak Umudunu Kesmiş

Çolak’la geçen hafta görüşen bir yöneticinin izlenimlerine göre Çolak görevden alınacağı kanaatini sözleri ve vücut diliyle belli etmiş. Özel bir görüşmenin detaylarını burada yazacak değiliz ama bize aktarılana göre Çolak kısa zamanda görevden alınacak veya ayrılacak.

Ayrıca Çolak görüşmede şunları kaydetmiş: ‘Sayın Bakan’ın en öncelikli konularından biri taşra yöneticilerinin yer değiştirmesi. Taslak yayınlandıktan sonra bu hafta yayınlanacağına kesin gözüyle bakıyorum.’

Erdoğan Ayata Kırşehir’den Ayrıldı

Eski Kayseri ve Eskişehir, yeni Kırşehir il milli eğitim müdürü Erdoğan Ayata bir ay yıllık izin alarak Kırşehir’den ayrıldı. Aldığımız bilgilere göre Ayata Kırşehir’e dönmeyecekmiş gibi ayrılmış. Ankara’da genel müdürlük düzeyinde bir görev uman Ayata grup başkanlığı görevini kabul etmeyeceğini ifade etmiş. Ayata’nın Kayseri merkez ilçelerinden birinde belediye başkanı adayı olabileceği de konuşuluyor.
...

Müsteşarlık koltuğuna Yusuf Tekin’in oturmasıyla üzerindeki ölü toprağını atan Milli Eğitim Bakanlığı’ndan artık beklentiler yükseldi. Geçen hafta eğitimcilerin görüşü alınmak üzere yayınlanan taslağa 5000 yorum ve 1000 öneri gönderildiği, bunun değerlendirildiği ve yönetmeliğin her an yayınlanabileceği söyleniyor. Taşra yöneticileri yer değiştirme yönetmeliğinin bu hafta içi belki de bu gece yayınlanabileceği konuşuluyor. Bazı eğitim sitelerinde ortaya atılan ‘<il müdür yardımcıları ve ilçe müdürlerinin rotasyonunun yapılacağı, şube müdürlerinin rotasyonunun bir yıl erteleneceği’ iddiaları her ne kadar neye dayandırılıyor bilemiyorum ama şube müdürlüklerinde görevli EBS’lilerin yerlerinde bir yıl daha kalması amacıyla bir ‘orta yol’ bulunmuş olabilir.

Ayrıca eğitim yöneticileri konusunda da saatler sayılıyor. İnsan Kaynakları Genel Müdürlüğü yönetici atama konusunda ikinci bir duyuruya kadar işlem yapılmaması konusunda bir duyuru yayınladı. Bu her an eğitim kurumu yöneticileri yönetmeliğinin açıklanabileceği anlamına geliyor.
Metin KOÇER
metinkocer06@gmail.com
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder